22 Mayıs 2011 Pazar

gitmeden önce-8



gidiyorum geliyorum dönüp baktığımda hep yerimde sayıyorum olası gerçekliklerin içersinde en olmazı gelip seni buluyor ne denli çabalarsan çabala bu absürt öyküye bir yön verebilmek yada insayatif  kullanabilmek olanaksız yokluğa olmayana dair bir umut hadi safsatayı bırakalım  ve açıkça söyleyelim bu bir düş gerçekleşmesi olası olmayan bir düş eldeki veriler  düşünüldüğünde...

durmadan irtifa kaybediyorum ucu bucağı olmayan bir çukurda hep düşüyorum ellerimden kayıp gidenleri düşünmek acı vermekten başka bir işe yaramıyor adına ister yüzleşme deyin ister pişmanlık hep aynı fasarya düşüyorum...

bu kahrolası ülkede yaşamak biraz da rezil olmayı öğrenmekle eşdeğer.. çepeçevre riyakarlık ve alçaklıkla çevrili bir atmosferde farklı bir öyküyü yaşanmaya değer kılacak hiçbirşey yok.her allahın günü gözümün içine baka baka yalan söyleyen insanlarla kuşatılmış olup ve hep üç maymunu oynamanın bir süre sonra maymunlaşmaya dönüştüğü bir hikaye bu..bitimsiz bir karabasan gibi tüm benliğine çöken onu nefessiz bırakan bir  öykü.. yapılması gereken çekip gitmek o da başarabilirsen olmadı noktayı koymak o da cesaretin varsa seç seçebildiğini..............

akintiyakarsiakintininicinde

Hiç yorum yok: